Velkommen til Kvickly Allerød
Dit lokale varehus - Kvickly Allerød
Onsdag 9. oktober uddelte Kvickly Allerød den årlige støttepulje ved et arrangement i butikken.
Puljen støtter foreningsliv og fællesskaber i Allerød og sætter fokus på det arbejde, foreningerne udfører for deres medlemmer. Mange foreninger og frivillige ansøger hvert år.
Modtagerne af årets pulje omfattede Røde Kors Allerød, Allerød Tennis og Padelklub, børneinstitutionen Lykkely, Allerød Bio, Sigma Swim,
Fibromyalgi og Smerteforeningen, ALBA Basketball og AHK Allerød Håndboldklub.
Vi er glade for at kunne støtte de mange initiativer og foreninger i Allerød, som er til gavn for lokalområdet. De gør en forskel for deres medlemmer.
Arrangementet er en god mulighed for at møde de engagerede modtagere og høre om deres ideer og planer for fremtiden. I alt blev der ved årets uddeling givet 122.500 kroner.
De fik del i Kvickly Allerøds støttepulje for 2024
Vi ses i dit lokale varehus
Kvickly Allerød støttepulje
Kvickly Allerøds støttepulje 2024 !
- Røde kors Allerød
- Allerød tennis og padel klub
- Lykkely
- Allerød bio
- Sigma svøm
- Fibromyalgi og smerteforeningen i Allerød
- Alba basketball klub
- AHK Allerød håndboldklub
Støtten til disse foreninger blev samlet på 122.500,- kr.
Kvickly Allerøds støtte pulje 2023
- Allerød børneteaterforening
- Allerød fodboldklub U13 drenge
- Allerød fodboldklub U15 drenge
- Allerød fodboldklub frivillige
- Allerød fodboldklub U14 piger
- Allerød fodboldklub U14 drenge
- Allerød håndboldklub
- Allerød musik og kultur skole
- Allerød orienteringsklub
- Demenscenter skovvang frivillige
- Frivillige for integration Allerød
- Red barnet Allerød
- Røde kors Allerød
- Senior IT Allerød
Samlet 125.000,- kr.
Lillerød Brugsforening – Kvickly Allerød
Sådan startede Lillerød Brugsforening
Det er slet ingen merkantil overdrivelse at sige, at det egentlige forretningsliv i Lillerød begynder med oprettelsen af Lillerød Brugsforening i 1916, netop på samme sted, hvor foreningens forretning Kvickly i dag ligger. Før 1916 havde der periodevis været forretninger i Lillerød. Det handelsmæssige tyngdepunkt lå imidlertid i Allerød på Prins Valdemars Alle, hvor der var hele to købmandsforretninger. Da disse imidlertid lå i en anden kommune regnedes det for udenbys! Den nuværende Amtsvej dannede grænsen til Blovstrød kommune.
Om Lillerød Brugsforenings historie indtil 1991 kan du læse i det hefte, som vi udgav ved 75-års jubilæet. (klik på billedet) |
Ferskvarer
Velkommen i ferskvareafdelingen
|
I vores ferskvareafdeling finder du et stort udvalg af oste, kølejuice og andre frost- og køleprodukter. |
Ferskvarer
Bager
Velkommen i bagerafdelingen
|
Kvickly Allerøds bageriafdeling fører et stort udvalg af morgenbrød, grovbrød og franskbrød, samt udvalg af wienerbrød og kager til den søde tand. Afdelingen ledes med kyndig hånd og der sørges for, at udvalget af brød og kager konstant optimeres, så vi altid rammer kundernes behov.
På prisskiltene i butikken kan du se indholdet af fuldkorn i brødet.
Konditoren kan fremstille lagkager, frugttærter og kransekagetoppe til netop din fest. Din bestilling modtages gerne og bekræftes altid pr. tlf. eller mail. Kontakt vores betjente bageridisk eller en af vores dygtige konditorer.
Tæt dialog med kunden er vigtig for os. Vore bagerjomfruer står derfor altid smilende klar bag disken, til at rådgive og besvare spørgsmål, eller tage imod bestillinger.
Vi modtager gerne bestillinger på alt fra brød til boller og kage.
I caféen kan du nyde kaffen, kagen eller selskabet.
Bageren og café åbner mandag til lørdag kl. 7.00. Bageren og café åbner søndag kl. 8.00.
Telefon: 4816 5151
Velkommen |
Bager
Delikatessen
Velkommen i delikatessen
I Kvickly Allerøds delikatesseafdeling tilbyder vi et stort udvalg af lækkert højkvalitets pålæg, såsom skinker, pølser, postejer, patéer, samt naturligvis vores hjemmelavede specialiteter, med lækre friske grønne salater.
Fra ostehjørnet tilbyder vi et udvalgt sortiment af nogle af Europas bedste oste, og vi byder gerne på smagsprøve før du køber.
Til frokost finder du lækre sunde sandwich, smørrebrød samt dagens salat.
Afdelingen sætter en stor ære i, at altid bruge friske råvarer og alle leverandører er nøje udvalgte.
På gensyn til en hyggelig delikatesse snak og smagsprøver.
Telefon: 4816 5125
|
Fiskebutik
Velkommen i fiskebutikken
I vores fiskebutik står Camilla og Thomas ved roret. De sørger for, at der hver morgen ligger friskfanget fisk på isblokke i køledisken og de ved, hvordan fisk skal fileteres. Fiskene leveres nyfangede fra fisketorvet. Kik forbi fiskebutikken og få gode råd til at sammensætte din fiskemenu. Vi står klar med gode råd og vejledning. Du kan købe hele fisken eller vælge at få den fileteret - det er helt op til dig. Vi står klar til at tilbyde dig et stort, bredt sortiment af årstidens fisk, specialiteter og hjemmelavede delikatesser. Vores sortiment af fiskefars, salater, fiskefrikadeller, tærter, patéer og lakselasagne er alt sammen hjemmelavet. Vi tilbyder hjemmelavede fiskemenuer hele ugen. Du kan altid forudbestille dine varer, også hvis du har særlige ønsker. Telefon: 4816 5152 Find os på Facebook: Kvickly Allerød Fiskeforretning.
Velkommen |
Fisk
Frugt og grønt
Velkommen i frugt- og grønt
I vores frugt- og grøntafdeling har vi råvarer fra hele verden. Her finder du et stort udvalg af frugt og grøntsager fra både lokale producenter, danske og udenlandske producenter og et stort udvalg af økologiske og af eksotiske frugter og grønsager. "Frisk Frugt og Grønt – hver dag” er vores motto og vi har sammensat vores Frugt og Grønt afdeling på en måde, så vi kommer ud til en meget bred gruppe af kunder. Udover at vi har et stort udvalg af årstidens danske produkter, har vi også X-tra frugt og grønt – som er et lavprisprodukt Desuden har vi selvfølgelig også et bredt udvalg af økologiske varer. Vi har også en stor blomsterafdeling, hvor vi prioriterer at have både buketter, afskårne blomster og diverse forskellige sommerblomster, samt årstidens grønt. Hvis du har specifikke ønsker, eller blot vil have en snak, er du velkommen til at kikke forbi. Telefon: 4816 5155.
Velkommen |
Frugt & Grønt
NonFood
Velkommen i nonfood-afdelingen
I Kvickly Allerøds Nonfoodafdeling finder du legetøj, isenkram, skøndhedsprodukter, boligudstyr og en masse tøj.
Tine står i spidsen som afdelingsleder og plejer det brede sortiment hver dag, sammen med nonfoodteamet.
Isenkram byder på et stort udvalg til den daglige husholdning, legetøj, cykler og udvalg til hus & have.
Vi har også en stor sund & smuk-afdeling, hvor du finder alt i personlig pleje.
I vores tekstilafdeling har vi et stort udvalg i dame- og herretøj, miljøvenligt børnetøj fra vores eget mærke Friends, Jackpot til den moderne kvinde og Cottonfield til den moderigtige mand samt udvalg i sko og strømper.
Vi er konstant opsøgende og følger med tidens trend, så du går ikke forgæves, når du skal handle i Kvicklys nonfoodafdeling.
Telefon: 4816 5129
Velkommen
Tine, Afdelingsleder |
Nonfood
Tørvarer
Velkommen i Tørvareafdelingen
|
I vores kolonialafdeling lægger vi stor vægt på at have så bredt et sortiment som muligt. Vi ønsker at have alt på ét sted, så du som kunde, kun behøver at handle i Kvickly Allerød.
Det betyder også, at du i kolonialafdelingen kan finde et stort stort udvalg af økologiske varer. Vi har et bredt kaffesortiment, vi har glutenfri og sukkerfri fag. Det er yderst vigtigt for os, at kunne tilbyde vore kunder alternativer. Med det mener vi, at olie ikke bare er olie, og vi har et kæmpe udvalg af olier fra nær og fjern, så du kan få præcis det, du søger.
Vores afdelingsleder team, står klar til at give gode råd og vejledning. De har alle et bredt kendskab til de mange varer, der er at finde i kolonialafdelingen. Så spørg endelig løs - vi er her for at hjælpe dig.
Blandt vores nydelsesmidler finder du ikke alene et kæmpe udvalg af special øl, men også et stort udvalg af the, kaffe, chokolade og chips.
Find os på Facebook: Kvickly Allerød Specialøl. Telefon: 4816 5157
Velkommen i Tørvareafdelingen
Allan, Afdelingsleder |
|
|
Tørvarer
Slagter
Velkommen i slagterafdelingen
Kun det bedste er godt nok, og vi går ikke på kompromis. I Kvickly Allerøds slagterafdeling er den højeste kvalitet og den bedste service i fokus. Vi er specialister i kød og udskæringer og kan til enhver tid rådgive og vejlede, hvis du er i tvivl om hvilken udskæring som passer til din ret.Vi rådgiver dig også, hvis du skal sammensætte en menu for dine gæster eller bare gerne vil have et stykke eminent kød til din rødvin. Slagtermester Anders, tilbyder de bedste kødudskæringer, og varesortimentet er bredt. Men der er altid fokus på høj kvalitet, og når vi indkøber kød, søger han kun de bedste produkter. Derfor har vi også et tæt samarbejde med Premium, som leverer de bedste australske udskæringer fra hereford- og anguskvæg. Kik forbi slagterafdelingen til en snak om kvalitetskød. Vi har altid gode tilbud i køledisken. Kan du ikke lige se os, er der en klokke ved ostedisken du kan benytte. Telefon : 4816 5124
|
Slagter
Kundeservice & kiosk
Velkommen i kasse, kiosk og kundeservice
Velkommen Maiken, Kasseleder |
Kodeordet for hele vores butik er service. Et ord som vi tager meget alvorligt, ikke mindst i kasselinjen og i kiosken. Vores mission er, at det skal være nemt og hurtigt at handle og betale i Kvickly Allerød. Når du er i vores butik, skal du kun koncentrere dig om at handle og det er vigtigt, at du får en god oplevelse hver gang. I vores kiosk og kundeservice finder du tips & Lotto, skrabelodder, et stort udvalg af spriritus og tobak, samt et væld af blade, bøger og aviser. Har du specielle ønsker, forsøger vi hver gang at imødekomme dem. Vores afdelingsledere, Maiken og Brian , står altid klar til hjælpe og bytter gerne med et smil, hvis du skulle have fortrudt et af dine køb. Telefon: 4816 5151 |
Velkommen Brian, Salgsleder |
Vin
Velkommen i vinafdelingen
I Kvickly Allerøds velassorterede vinafdeling, finder du lækre vine fra hele verden. Vores vinkyndige medarbejdere står klar til at rådgive dig, hvis du er i tvivl om, hvilken vin du skal vælge. Vi har altid minimum 500 forskellige vine på lager, så der er noget for enhver smag . Skal du holde fest, hjælper vinteamet dig gerne med at finde vinen og ikke mindst mængden. Blandt det store udvalg er der vin i alle prislejer og du finder også en lang række gode årgangsportvine, økologiske vine og alkoholfri vin.
Telefon: 4816 5121
Velkommen |
Vin
Ledelse
Ole, Direktør
|
Peter, Souschef
|
Jørgen, Administrationschef
|
Ledelse og administration
Kvickly i Coop app'en
Generalforsamling
Generalforsamling i Lillerød Brugsforening
Dato for årets generalforsmaling 2025 udmeldes når denne forefindes.
Med venlig hilsen
Lillerød Brugsforenings bestyrelse
Udvalg
Udvalg
UDVALG FOR MEDLEMSARRANGEMENTER:
Ole, Lise Brøcher, Tue Skovgaard og Anja.
Arrangerer et antal medlemsarrangementer om året for Kvickly Allerøds medlemmer
KVICKLY ALLERØDS LOKALSTØTTEUDVALG:
Allan Risager, Betina Præstholm og Lise Brøcher.
VEDTÆGTSUDVALG:
Betina Præstholm og Klavs Bach.
FESTUDVALG:
Ole, Anja, Tine, Allan Risager og Betina Præstholm .
STUDIETURSUDVALG:
Klavs Bach, Maibritt Deichmann og Ole
Kvickly Allerød Genstartspulje 2021
100.000 kroner fandt vej til byens foreninger
Tidligere på året oprettede Bestyrelsen i Kvickly Allerød ' Kvickly Allerød genstartpulje 2021' og udlovede 100.000 kroner til initiativer, som kunne være med til at genstarte byens foreningsliv på den anden side af Corona-nedlukningen.
Pengene er i løbet af forår og sommer blevet fordelt. Bestyrelsen oplyser, at der indkom overvældende mange ansøgninger om støtte og tilføjer, at det var en særdeles svær opgave, at vælge mellem de mange gode tiltag og ideer.
"Allerød er en by med mange ildsjæle og frivillige og et blomstrende foreningsliv, som desværre har haft det svært under nedlukningen. Vi er rigtig glade for, at vi gennem Kvickly Allerød Genstartpulje 2021 kunne give en hjælpende hånd", udtaler Bestyrelsen.
Puljen blev fordelt på 11 initiativer, som finansieres helt eller delvis af Kvickly Allerød.
De udvalgte foreninger blev:
- Kfum Spejderne, som skulle indvie en hytte til spejderaktiviteter for børn og unge fra Lynge og Allerød.
- Repair Café, som har fået finansieret et års opbevaring af genbrugs-konfirmationstøj
- Vandgymnastikklubben Gyldenspjæt, der har fået tilskud til undervisning af svage ældre i kommunen
- Efterlønsklubben, som gennemfører arrangementer til glæde for byens efterlønnere.
- Natteravnene der nu kan afholde socialt arrangement i påskønnelse af ravnene, som passer godt på byens unge.
- Lillerød Rope Skipping, som hen over sommeren afholdt to dages sjippetræf for både unge og gamle.
- Lillerød Badminton, der kunne holde hallen åben i sommerferien.
- Allerød Floorball, som vil gennemføre aktiviteter for at genvinde tabte medlemmer.
- AU cykel team, der modtog støtte til at 18 unge ryttere cyklede for velgørenhed til støtte for børn og unge med livstruende sygdomme.
- Blackfoot Bloustrød Spejdere, der fik tilskud, så de kunne komme på sommerlejr.
- Red Barnet Allerød, der modtog bidrag til ferielejr for børn, unge og familier i udsatte positioner.
Bestyrelsen
Bestyrelsen for Lillerød Brugsforening
Formand
Betina Præstholm
|
Næstformand
Klavs Bach
|
Bestyrelsesmedlem
Maibritt Deichmann
|
Bestyrelsesmedlem
Tue Skovgaard
|
Bestyrelsesmedlem
Inge Rörig-Dalgaard
|
Bestyrelsesmedlem
Allan Risager
|
Bestyrelsesmedlem
Lise Brøcher
|
Medarbejderrepræsentant
Anja
|
Medarbejderrepræsentant
Tine
|
Suppleant
Rasmus Ladegaard Slot |
Direktør
Ole |
|
Vedtægter
Vedtægter for Lillerød Brugsforening
Navn og organisationsform
§1 Brugsforeningens navn er Lillerød Brugsforening
Stk. 2 Brugsforeningen er en andelsforening med begrænset ansvar.
Hjemsted
§ 2 Brugsforeningen har hjemsted i Allerød Kommune og driver forretning under navnet KVICKLY ALLERØD
Formål
§ 3 Brugsforeningens formål er at skaffe medlemmerne de bedst mulige varer til de lavest mulige priser samt optage andre opgaver af økonomisk og almennyttig art til gavn for forbrugerne.
Stk. 2 Til opnåelse af dette formål skal Brugsforeningen være medlem af Coop amba (Fæl-lesforeningen for Danmarks Brugsforeninger amba) herefter kaldet Coop amba og så vidt muligt indkøbe sine varer gennem Coop Danmark A/S.
Stk. 3 Herudover kan der efter bestyrelsens skøn træffes beslutning om, at Brugsforeningen kan være medlem af og investere i andre foreninger, selskaber samt institutioner. Herudover kan foreningen erhverve og investere i andre aktiviteter.
Medlemskab
§ 4 Brugsforeningen tilbyder 2 former for medlemskab:
a) Personligt medlemskab
b) Institutionelt medlemskab
Stk. 2 Som personlige medlemmer kan optages enhver myndig person, samt medarbejdere, som er fyldt 15 år.
Stk. 3 Som institutionelle medlemmer kan optages institutioner, selskaber, foreninger og lignende.
Stk. 4 Medlemmerne kan efter ønske få udleveret et eksemplar af Brugsforeningens vedtægter. Bestyrelsen påser, at der altid forefindes en ajourført fortegnelse over såvel de personlige som de institutionelle medlemmer.
Stk. 5 Til alle medlemmer udstedes et medlemskort, som angiver medlemmets navn og medlemsnummer.
Stk. 6 Personlige medlemmer indbetaler eventuel andelskapital og er berettigede til dividende og lokale medlemsfordele efter bestyrelsens nærmere vedtagelse herom.
Stk. 7 Institutionelle medlemmer indbetaler eventuelt andelskapital og er berettigede til dividende og lokale medlemsfordele efter bestyrelsens nærmere vedtagelse herom.
Stk. 8 Udmeldelse skal ske skriftligt og kan ske uden varsel.
Stk. 9 Et personligt eller institutionelt medlemskab af Brugsforeningen kan slettes, uden medlemmet har udmeldt sig, hvis medlemmet trods påkrav ikke udligner en restance, eller hvis medlemmet er inaktivt.
Et medlem er inaktivt, når medlemmet ikke har fået registreret køb på sit medlemskort i de 3 foregående kalenderår.
Stk. 10 Afgår et medlem ved døden, er medlemmets ægtefælle/samlever berettiget til at indtræde i afdødes samlede medlemsrettigheder og -pligter, forudsat at ægtefællen/samleveren fremsætter skriftlig anmodning herom inden 3 måneder efter dødsfaldet.
Eksklusion
§ 5 Bestyrelsen kan ekskludere et medlem, der virker mod Brugsforeningens formål, eller som handler til skade for foreningen eller Coop. Medlemmet har ret til at blive hørt, inden bestyrelsen træffer sin beslutning om eksklusion.
Stk. 2 Medlemmet kan indbringe bestyrelsens beslutning om eksklusion for den førstkommende generalforsamling. Indbringelsen skal være Brugsforeningens formand i hænde senest 14 dage efter, at medlemmet har modtaget meddelelsen om eksklusion. Indbringes beslutningen rettidigt, sættes eksklusionen i bero, indtil generalforsamlingen har behandlet sagen.
Stk. 3 Generalforsamlingen træffer den endelige afgørelse om eksklusion ved 2/3-dels flertal.
Finansiering og Ansvar
§ 6 Brugsforeningen finansierer sin virksomhed gennem egne henlæggelser, gennem den af medlemmerne indbetalte andelskapital, jf. stk. 2, gennem ansvarlig lånekapital, jf. stk. 4, samt ved optagelse af lån.
Den af medlemmerne indbetalte andelskapital er ansvarlig for Brugsforeningens forpligtelser. Ansvarlig lånekapital er ansvarlig for tab, som ikke dækkes af andelskapitalen eller af Brugsforeningens formue.
Medlemmernes ansvar for Brugsforeningens forpligtelser er begrænset til den indbetalte andelskapital.
Stk. 2 Ved indmeldelse skal et personligt medlem eller institutionelt medlem af Brugsforeningen indbetale et af bestyrelsen fastsat indskud på mellem 0 og max. kr. 200,- på en andelskonto i Brugsforeningen. Andelskontoen forrentes ikke.
Stk. 3 Anmodning om tilbagebetaling af indeståendet på andelskontoen fra et medlem betragtes som en udmeldelse, og tilbagebetaling af indeståendet sker i overensstemmelse med næste afsnit.
Medlemmet har efter medlemskabets ophør som følge af udmeldelse, sletning eller død ret til at få tilbagebetalt indeståendet på andelskontoen uden ugrundet ophold. Bestyrelsen kan i ekstraordinære situationer midlertidigt udskyde tilbagebetalingen til udmeldte medlemmer.
Krav på tilbagebetaling af indeståendet på andelskontoen forældes, når der er gået 3 år fra den dag, indeståendet er forfaldent efter de foranstående regler.
Brugsforeningen har til enhver tid modregningsret i indeståendet på andelskontoen for medlemmets eventuelle gæld til Brugsforeningen.
Stk. 4 Bestyrelsen kan indgå aftale om modtagelse af ansvarlig lånekapital.
Generalforsamlingen
§ 7 Generalforsamlingen er højeste myndighed i alle forhold, der ikke efter vedtægterne er henlagt til bestyrelsen.
Stk. 2 Mødeberettigede er alle Brugsforeningens medlemmer. Efter mindst 3 måneders medlemskab har myndige medlemmer stemmeret og er valgbare, dog er institutionelle medlemmer ikke valgbare.
Uddeleren/direktøren kan ikke afgive stemme ved valg til bestyrelsen og er ikke valgbar.
Hvis et eller flere bestyrelsesmedlemmer er valgt af medarbejderne i henhold til § 8, stk. 1, har Brugsforeningens medarbejdere – uanset medlemskab – ikke stemmeret og valgbarhed ved valget af de øvrige bestyrelsesmedlemmer.
De institutionelle medlemmer kan hver afgive 1 stemme. Personlige medlemmer kan ikke udøve deres stemmeret ved fuldmagt. Blanke stemmer regnes som ikke afgivne stemmer.
Et medlem som har opnået den offentlige pensionsalder + 5 år kan ikke vælges til Brugsforeningens bestyrelse
Stk. 3 Den ordinære generalforsamling afholdes inden udgangen af april måned og foreløbig meddelelse herom gives en måned i forvejen ved opslag i butikken/-erne. Bestyrelsen kan, når den anser det for hensigtsmæssigt og generalforsamlingen kan afvikles på betryggende vis, bestemme, at generalforsamlingen udelukkende skal foregå elektronisk (fuldstændig elektronisk generalforsamling). Bestyrelsen kan herudover under samme forudsætninger tilbyde medlemmerne at deltage elektronisk på generalforsamlinger, der i øvrigt gennemføres ved fysisk fremmøde (delvis elektronisk generalforsamling). Medlemmerne kan derved elektronisk deltage i, ytre sig samt stemme på generalforsamlingen. Nærmere oplysninger vedrørende tilmelding og procedurer for deltagelse skal fremgå af indkaldelsen til den pågældende generalforsamling.
Stk. 4 Forslag fra medlemmerne, herunder forslag til kandidater til Brugsforeningens bestyrelse, skal indsendes til formanden senest 14 dage før generalforsamlingen. Indkaldelsen til generalforsamlingen skal indeholde dagsordenen og indkaldelsen skal ske senest 10 dage før generalforsamlingen på den måde, bestyrelsen finder hensigtsmæssigt. Samtidig med indkaldelsen skal dagsorden og regnskab samt eventuelle forslag foreligge i Brugsforeningens butik/-ker til udlevering til medlemmerne.
Stk. 5 Generalforsamlingens dagsorden skal indeholde følgende:
a) Valg af dirigent og stemmetæller.
b) Bestyrelsens beretning og orientering om fremtidsplaner.
c) Godkendelse af årsrapport, herunder bestyrelsens meddelelse om årets resultatdisponering.
d) Forslag fra bestyrelsen.
e) Indkomne forslag.
f) Valg af medlemmer til bestyrelsen og 1 suppleant.
g) Eventuelt
Stk. 6 Generalforsamlingen er beslutningsdygtig uden hensyn til hvor mange medlemmer, der er til stede.
Beslutninger træffes med simpel stemmeflerhed, medmindre der ifølge vedtægterne kræves større tilslutning. Håndsoprækning benyttes, medmindre dirigenten eller mindst 10 stemmeberettigede medlemmer ønsker skriftlig afstemning.
Alle personvalg, bortset fra valg af dirigent og stemmetællere, skal dog ske skriftligt, såfremt der foreslås flere, end der skal vælges.
Stk. 7 Ekstraordinær generalforsamling kan afholdes, når dette vedtages af bestyrelsen.
Ekstraordinær generalforsamling skal afholdes, når dette skriftligt kræves af 50 - dog højst 1/10 - af de stemmeberettigede medlemmer, som samtidig angiver, hvad der ønskes behandlet. Indkaldelse skal ske senest 14 dage efter, at bestyrelsen har modtaget medlemmernes krav. Indkaldelse sker med mindst 5 og højst 14 dages varsel.
Stk. 8 Et referat af generalforsamlingen indføres i Brugsforeningens forhandlingsprotokol og underskrives af dirigent og sekretær.
Bestyrelsen
§ 8 Bestyrelsen består af 5-7 medlemmer, som vælges af generalforsamlingen for en periode på 2 år ad gangen, idet den større eller mindre del afgår skiftevis. Endvidere vælger generalforsamlingen 1 suppleant for 1 år.
Brugsforeningens medarbejder, dog undtaget direktøren, kan vælge 2 medlemmer til bestyrelsen.
Medarbejderrepræsentanterne, der skal være myndige og have været ansat i 6 mdr. vælges på skift for en periode på 2 år ved et valg, der afholdes inden 14 dage før den ordinære generalforsamling.
En medarbejderrepræsentant udtræder af bestyrelsen, når denne ikke længere er ansat.
Stk. 2 Et bestyrelsesmedlem eller direktøren må ikke deltage i behandlingen af spørgsmål, hvori den pågældende har en personlig interesse, der kan være stridende mod Brugsforeningens.
Stk. 3 På sit første møde efter bestyrelsesvalget vælger bestyrelsen blandt de af generalforsamlingen valgte medlemmer en formand og en næstformand. Endvidere vælges en sekretær, der fører protokol over bestyrelsens møder og generalforsamlinger samt indsender eventuelle vedtægtsændringer og besked om sammensætning af ny bestyrelse til Coop amba og RSM Beierholm eller anden revisor.
Stk. 4 Bestyrelsen mødes normalt 8-10 gange om året, men i øvrigt når formanden finder anledning hertil, eller når mindst 2 medlemmer begærer det. Brugsforeningens uddeler/direktør deltager uden stemmeret i bestyrelsens møder.
Stk. 5 Bestyrelsen er beslutningsdygtig, når flertallet er til stede. Ved afstemninger kræves simpel stemmeflerhed.
Stk. 6 Bestyrelsen tager beslutning om:
a) Køb, salg eller pantsætning af fast ejendom, udvidelse af faste anlæg, optagelse af ny virksomhed samt optagelse af lån, ydelse af kaution, tegning af garantikapital eller afgivelse af anden sikkerhedsstillelse.
b) Sammenslutning med en anden Brugsforening, forudsat at Lillerød Brugsforening er den fortsættende Brugsforening efter sammenslutningen.
c) Indgåelse af kæde- og franchiseaftale med COOP Danmark A/S og indgåelse af andre kontraktforhold overensstemmende med Brugsforeningens formål.
d) Betalingsbetingelserne for Brugsforeningens varesalg.
e) Den dividende, der eventuelt skal fordeles blandt henholdsvis de personlige og de institutionelle medlemmer. Dividenden skal fordeles i forhold til medlemmernes køb af dividendeberettigede varer hos Brugsforeningen.
f) Øvrige lokale medlemsfordele.
g) Indstilling af kandidater til Coop ambas landsråd, og afgivelse af stemmer ved dette drøftes i bestyrelsen.
Stk. 7 Brugsforeningen tegnes af formanden og direktøren i forening eller af en af disse i forening med 2 bestyrelsesmedlemmer eller af bestyrelsen i forening.
Stk. 8 Til den daglige ledelse skal bestyrelsen ansætte en direktør.
Bestyrelsen fastsætter vilkårene for direktørens ansættelse og de nærmere regler for direktørens virke og arbejdsopgaver.
Direktøren varetager den daglige ledelse af Brugsforeningen og skal følge de retningslinjer og anvisninger, som bestyrelsen har givet. Den daglige ledelse omfatter ikke dispositioner, der efter selskabets forhold er af udsædvanlig art eller stor betydning. Sådanne dispositioner kan direktøren kun foretage efter særlig bemyndigelse fra bestyrelsen, medmindre bestyrelsens beslutning ikke kan afventes uden væsentlig ulempe for Brugsforeningens virksomhed. Bestyrelsen skal i så fald snarest underrettes om den trufne disposition.
Stk. 9 Medlemmer af bestyrelsen har tavshedspligt med hensyn til, hvad de gennem deres bestyrelsesarbejde erfarer om personlige og forretningsmæssige forhold. Suppleanter er ligeledes omfattet af tavshedspligten.
Regnskab
§ 9 Bestyrelsen har ansvaret for, at årsrapporten med foretagelse af afskrivninger og henlæggelser opgøres, således at den giver et retvisende billede af Brugsforeningens finansielle stilling.
Stk. 2 Brugsforeningens regnskabsår følger kalenderåret.
Revision
§ 10 Revision af Brugsforeningens virksomhed udføres det af BA (brugsforeningernes arbejdsgiverforening) anbefalede revisionsfirma, såfremt der ikke af generalforsamlingen er vedtaget en tilsvarende betryggende revisionsform.
Vedtægtsændringer
§ 11 Ændringer i vedtægterne kan foretages af generalforsamlingen med mindst 2/3 af de afgivne stemmer. Hvis forslaget får flertal, men dette flertal ikke udgør 2/3 af de afgivne stemmer, kan forslaget genfremsættes på en ny generalforsamling tidligst 2 uger og senest 4 uger efter den første. På denne generalforsamling kan forslaget vedtages med simpel stemmeflerhed.
Stk. 2 Vedtægtsændringer træder i kraft med det samme, medmindre der vedtages senere ikrafttræden eller anden overgangsordning.
Stk. 3 Bestyrelsen skal give Brugsforeningens gældende vedtægter til Coop amba og RSM Beierholm eller anden revision valgt af generalforsamlingen.
Sammenslutninger
§ 12 Brugsforeningen kan sammensluttes med en anden Brugsforening eller med Coop amba, når den anden Brugsforening eller Coop amba, er den fortsættende virksomhed, forudsat at forslag herom vedtages af bestyrelsen og derefter vedtages af en generalforsamling eller eventuelt to generalforsamlinger efter de regler, som gælder for vedtagelse af vedtægtsændringer ifølge § 11.
Opløsning
§ 13 Til opløsning af Brugsforeningen kræves, at beslutning herom vedtages af to på hinanden følgende generalforsamlinger med mindst 2 og højst 4 ugers mellemrum samt med mindst 2/3 af de afgivne stemmer på hver generalforsamling.
Stk. 2 Såfremt opløsning vedtages, skal der på anden generalforsamling vælges en eller flere likvidatorer til at afvikle Brugsforeningens virksomhed. Fremkommer der herved et overskud, skal dette efter generalforsamlingens bestemmelse anvendes til Brugsforeningsbevægelsens fremme.
Vedtaget på generalforsamlingen den 27. april 2022
Udvalg for medlemsarrangementer
UDVALG FOR MEDLEMSARRANGEMENTER
Udvalget skal arbejde for at tilbyde medlemmer arrangementer, m.v. af faglig, oplysende eller social karakter, samt varetage medlemmernes interesser i Kvickly Allerød og derved være med til at styrke foreningens position i området.
Udvalget skal være upolitisk og dets arbejde skal være tidssvarende.
PLACERING I ORGANISATIONEN:
GENERALFORSAMLING -> BESTYRELSE -> UDVALG FOR MEDLEMSARRANGEMENTER
ANTAL MEDLEMMER I UDVALGET OG MØDER :
Udvalget består af 4 bestyrelsesmedlemmer (direktøren og 3 bestyrelsesmedlemmer) og sammensættes umiddelbart efter generalforsamlingen.
Der afholdes mindst to møder om året.
Der kan inviteres gæster til at deltage i møderne, hvis det har relevans for mødets emne.
Vedtaget på bestyrelsesmødet den 2/10 – 2012 af:
Irene Nielsen Anni Jensen Allan Risager Maibritt Deichmann |
Betina Clod Præstholm Inge Rørig Dalgaard Lisbeth Møller
Tine
|
Klavs Bach Ole |
Gode naboer er guld værd!
... og i Kvickly Allerød, vil vi gerne hjælpe vores gode naboer.
Dette var overskriften på vores projekt genstart af bymidten, hvilket vi gennemførte i 2021.
Vi var en del af genåbningen af bymidten og Handelsstandsforeningen. Kvickly Allerød fordelte kr. 100.000 til de erhvervsdrivende medlemmer af Handelsstandsforeningen, så bymidten kunne komme godt igang igen.
Vi skal passe på hinanden - og det vil vi gerne være en del af...
Beretning 2023
Vi sluttede året 2022 af med et noget kedeligt resultat på ca. 5 mio. i underskud på vores primære drift. Efter flere års stigende omsætning og gode resultater, måtte også vores brugsforening dykke ned i røde tal i 2022 på grund af de stigende udgifter til energi samt pris og inflationsudviklingen i det hele taget.
Vi var derfor rigtig spændte og vel nok også lidt nervøse for, hvordan 2023 skulle forløbe. Ingen af os er herre over hvordan udviklingen i verden går, der er andre, der står for den dagsorden, men vi kan forberede os på at gøre vores bedste, ud fra den situation vi aktuelt står i.
Og det må man sige at vores direktør og medarbejdere har formået. Vi endte året med et lille underskud på 1 mio. på den primære drift, noget bedre end det vi havde budgetteret, og hjulpet af en gunstig udvikling på forrentningen af vores formue kunne vi øge vores reserver med ca. 1 mio. kr. Det er bestyrelsen tilfredse med.
Gennem 2023 igangsatte vi tiltag til yderligere at reducere omkostningerne. For at nævne nogen af de større ting:
-Vi fik opsat varmepumper i starten af 2023, en investering på ca. 1,5 mio. og de har allerede medvirket til at reducere vores energiforbrug, det kommer Ole ind på, når han gennemgår regnskabet. Det oprindelige ønske var solceller på taget, men det blev simpelthen for dyrt for os, som jeg også omtalte på seneste generalforsamling.
-Vi fik låg på vores kølemontre i hele butikken, og fik skiftet ældre montre ud, for yderligere reduktion af vores energiforbrug.
Ud over at vi selv kan arbejde med at begrænse omkostninger, så er vores bidrag til fællesskabet i COOP også en af vores store omkostninger. Det er ikke nogen hemmelighed at COOP i øjeblikket selv kæmper med at tilpasse deres organisation og omkostninger, for at kunne honorere butikkernes krav om lavere omkostninger. Der er mange mindre brugsforeninger, som kæmper for at overleve.
Begivenhederne de sidste uger har overhalet indholdet i denne beretning, så derfor føler jeg lige behov for at tilføje lidt aktuelt her.
I fredags blev Pernille Skipper valgt som ny formand for Coop amba, og afløser Lasse Bolander efter 16 års formandskab, og i lørdags offentliggjorde Coop deres regnskab, som ligesom i 2022 er af den meget kedelige slags.
Den 12. april offentliggjorde Coop en aftale med OK, som betyder at OK bliver medejer af Coop sammen med Coop amba. Aftalen fremtidssikrer både Coops store butiksnet og OK’s tankanlæg for energi. De to ting skaber kunder til hinanden. Uden denne aftale ville COOP stå i en meget vanskelig situation efter to år med de største underskud i vores historie. Coop havde det dårligste resultat nogensinde i 2022, og resultatet for 2023 er også stærkt utilfredsstillende. Derfor har Coop brug for en stærk partner, så vi kan investere i at vende udviklingen og fremtidssikre Coop.
Den økonomiske situation betyder bl.a. en omlægning af strategien Fremtidens Coop. Det betyder, at Coop stopper udrulningen af den nye Coop-kæde, som skulle samle Kvickly og SuperBrugsen i én kæde under navnet Coop. De butikker, der er åbnet i Coop-navnet (herunder Hinnerup og Codanhus), bliver til SuperBrugsen. De sidste tilbageværende Irmabutikker bliver også til SuperBrugsen.
De eksisterende kæder – Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount – bliver løftet, når der tilføres investeringer til
kæderne, så hver enkelt bliver mere attraktiv og konkurrencedygtige.
Bestyrelsen er meget fortrøstningsfulde i forhold til den nu offentliggjorte ændring, og den proces der nu igangsættes, med henblik på at få tilpasset organisationen Coop.
Det er værd at nævne her, at de selvstændige brugsforeninger, som vi er en del af, og som også medregnes i Coops samlede resultat, præsterede et om end beskedent overskud sidste år på 21 mio. efter et underskud i 2022 på samlet 192 mio.
Nok om Coop her og så går jeg videre med vores egen beretning.
Vi har haft medarbejdere, som er gået på pension i 2023 og dette har betydet en mindre tilpasning i medarbejdersammensætningen. Ud over det har vi fejret et 40-års jubilæum og 2x25 års jubilæum i butikken, lige som Ole Bigler kunne fejre 40-års jubilæum i Coop og Brugsforeningerne sidste år.
Vores el lade standere blev langt om længe en realitet i 2023. Det er OK, der ejer og driver standerne hos os, men vi er superglade for, at vi nu kan tilbyde vores kunder og medlemmer med el-biler denne mulighed, når de handler. Vi kan se, at de bliver rigtig godt benyttet.
Bestyrelsen har afholdt studietur til Samsø i juni måned, hvor vi fik besøgt nogle af de mange lokale producenter på Samsø.
Dronning Margrethe besøgte Allerød Kommune i 2023. Det var en stor begivenhed for byen og Ole Bigler deltog i festlighederne som repræsentant for Handelsforeningen sammen med Karna Lønne fra Krukkerne.
Uddeling af midler fra vores støttepulje foregik i oktober. Der var 125.000 kr. i puljen og 14 ud af 24 ansøgere/foreninger blev tilgodeset med støttemidler. Af de største donationer kan jeg nævne 21.000 kr. til Senior IT til indkøb af nye PC’er og 20.000 kr. til en duo cykel på Demenscenter Skovvang. En cykel koster omkring 60.000 kr. og det lykkedes de frivillige på centret at få samlet penge nok sammen til køb af cyklen.
Vi ønsker også i 2024 af tilgodese lokale foreninger med støttemidler, og bestyrelsen foreslår også i år at lægge 125.000 kr. i puljen til disse gode formål.
14.000 medlemmer var vi i Lillerød Brugsforening ved udgangen af 2023, heraf har over 50% hentet Coops app, for at få de fordele, som er tilgængelige via app’en, både personlige tilbud, app priser og tilbudsavisen, ligesom det er muligt at finde opskrifter, oprette indkøbsliste og ikke mindst bruge scan og betal via app’en. Andelen af omsætningen via scan og betal udgør p.t. ca. 20 mio. i vores butik.
I vores butik er 80% af omsætningen skabt af vores medlemmer. Over 70% af vores medlemmer er i aldersgruppen +50, og det er et billede som ses generelt i COOP. Vi vil rigtig gerne tiltrække flere kunder i det yngre segment, og det er noget man til stadighed arbejder med i Coop generelt.
Via vores samarbejde med de 11 øvrige selvstændige brugsforeninger i Danmark, der driver en Kvickly (DSM)
overtog vi i 2023 Kvickly i Vejle fra Coop. Butikken var offentliggjort lukket, men med en hurtig indsats fra vores direktører i DSM, blev der landet en aftale over de næste 3 år, hvor butikken ejes af DSM. Via huslejebesparelser m.v. vil det give et pænt overskud til fællesskabet. DSM har ansat en varehuschef som står for den daglige drift, og han blev i 2023 årets varehuschef i hele COOP.
Fremtiden:
Fremadrettet arbejder vi fortsat på tilpasning af omkostninger i butikken for at sikre at vi passer på foreningens midler, men derudover har vi også lidt større investeringsprojekter i gang.
Vi forventer at udskifte vores kasselinjer i løbet af 2024, og i samme forbindelse udvides vores scan selv område.
Ellers bruger vi penge på den løbende vedligeholdelse af vores anlæg.
Vi har medlemsarrangementer i støbeskeen, så hold øje i butikken.
Når vi ser ind i det kommende år, eller nærmere de kommende år, bekymrer vi os i øjeblikket om de mange byggeprojekter, rundt om os, som kommunen har givet byggetilladelse til. En byggeperiode på minimum 2 år lige i vores baghave, kan godt give lidt ekstra grå hår til os alle.
- Hvordan skal leverancen af varer til butikken fungere
- hvordan skal I medlemmer kunne komme ubesværet til vores butik
- er der p-pladser nok, når kommunen nedlægger så mange p-pladser lige rundt om byen.
- Hvordan vil det påvirke de øvrige forretningsdrivende i byen
Ole Bigler er i tæt dialog med kommunen om at få disse udfordringer løst bedst muligt for butikken og jer medlemmer og byens øvrige forretningsliv.
Med alle disse spekulationer besluttede vi i starten af 2024 af nedsætte den gratis parkeringstid til 2 timer på vores egne pladser og samtidig give plads til vores personale i parkeringskælderen, så de er sikret en parkeringsplads, når de møder ind på arbejde. Det var lidt de umuliges kunst, for vi vil jo allerhelst have, at alle kan parkere frit, men det går ikke, hvis vi også skal sikre at I, som kunder, kan være nogenlunde sikre på at få en parkeringsplads, når I skal handle ind i Kvickly. Det håber vi på jeres forståelse for.
Bestyrelsen vil slutte beretningen for 2023 af med en stor tak til Ole og alle medarbejdere, der har ydet en formidabel indsats i 2023 og
selvfølgelig en stor tak til alle jer medlemmer, som støtter op om butikken.
Betina Clod Præstholm, formand
Kvickly Allerød prisen
Lillerød Brugsforening - Kvickly Allerød prisen
Uddeling af Kvickly Allerød prisen er startet i 1990.
Modtaget af:
2020 - Gode naboer er guld værd. Kr. 100.000 fordelt til vore naboer i bymidten
2019 - Red barnet
2018 - Mungo Park
2017 - Allerød Bio
2016 - Allerød Vægtløfterforening
2015 - Kr. 100.000 modtaget af forskellige foreninger i anledning af Lillerød Brugsforenings 100-års jubilæum.
2014 - Allerød Stavgangs forening
2013 - Ældrerådet i Allerød
2012 – Lillerød Orienteringsklub
2011 – Vestre hus ved Bjørli Lemann
2010 – Diabetes foreningen ved Bente Olsen
2009 – Svømmeklubben ved Lotte Friis
2008 – Hjerteforeningen ved Ebba Dinesen
2007 – Allerød Musikskole ved Kåre Videbæk
2006 – Kulturelt Samråd ved Poul Tyron
2005 – Farvegladerne , Amatørkunstforening
2004 – Lillerød Koret ved Inge Thoft Nielsen
2003 – Pianisten Grethe Hermansen
2002 – Ældrerådets EDB-udvalg ved Hans Jensen
2001 – Organist ved Lillerød Kirke - Jesper Mark
2000 – Foreningen Norden ved Lennart Johansson
1999 – Revyinstruktør/revyforfatter/visesanger Tove Rasmussen
1998 – Allerød Musikskole ved Peter Anders
1997 – Visens Venner ved Rikke Henriksen
1996 – Lillerød Revyen ved Jens Plenge Jacobsen
1995 – Allerød Kunstforening ved Svend Krebs
1994 – Lokal Historisk Arkiv og Forening ved Ole Høegh Post
1993 – Allerød Bio ved Jørgen Hansen
1992 – Ældrerådet ved Max Jacobsen
1991 – Spillop magerne ved Oskar Jensen
1990 – Allerød Scenen ved Merete Axelberg
Sponsor oversigt
Kvickly Allerød støtter upolitiske arrangementer og kulturen i lokalområdet
Nedenfor er nævnt eksempler på lokale arrangementer:
Skole Cup
Idrætsdage/Motionsdage
Klassekampen
Lillerød Revyen
Allerødløbet
Cykelløb - Kvicklyruten
Allerød Fodbolds Aktivitetsdag
Vores sponsorer:
Sammen gør vi en forskel :-)
Specielt i Kvickly Allerød
Specielt i Kvickly Allerød
Hos Kvickly Allerød arbejder vi løbende på, at finde specialvarer, som supplerer Kvickly kædens øvrige sortiment. Det skal være en oplevelse, at handle hos Kvickly Allerød, så derfor kan du hos os finde varer, som du ikke finder i andre Kvickly butikker. Jo flere specialvarer vi sælger, jo flere vil vi finde.
Læs om vore specialvarer i menuerne til venstre og artiklerne herunder. |
Friskpresset appelsinjuice -Der er i øjeblikket afvigende leveringer på ikke-overfladebehandlede appelsiner. Vi kan derfor ikke garantere, at der er Friskpresset hver dag/hele dagen
Friskpresset appelsinjuice
Hansens Is
Hansens Is
I 1922 startede Hans Hansen sin mejerivirksomhed og fremstilling af krystal-is. Krystal-is er der ikke mange, der kender længere, men på den tid blev store isblokke brugt til at køle i isskabe, datidens køleskabe.
Hansens ismejeri var dengang en af de 1200 isfabrikker og mejerier der fandtes. Kvaliteten af flødeis var meget højere end i dag, blandt andet fordi alle brugte rigtig fløde, og fløden var økologisk på den gammeldags facon. Det er velkendt for de fleste, at fødevarer i dag ikke smager, som de gjorde i gamle dage. Og det er ikke bare nostalgi. I gamle dage behandlede man nemlig råvarerne anderledes. Isens fremstillingsforløb var ikke så stresset, som den er i dagens storproduktion, hvor der bruges billige råvarer og blæses ekstra meget luft i iskremen. Hansens flødeis laves på maskiner, ligesom dem gamle Hansen brugte, så derfor smager Hansens flødeis som den oprindelige.
En af de vigtige processer for isens smag er pasteurisering. På de store isfabrikker bruges et såkaldt pladeapparat til pasteuriseringen, hvorfor processen kun tager få sekunder. Hos Hansen tager den tilsvarende opvarmning af iskremen en hel time, hvilket betyder, at isens naturlige struktur bevares. Og det er bare ét godt eksempel.
Læs mere om Hansens Is |
Smørrebrød
Bestilling af smørrebrød
KVICKLY ALLERØD TILBYDER MANDAG TIL FREDAG:
LÆKKERT SMØRREBRØD
- sandwich & specialiteter.
|
|||
Se hele udvalget og priser under fanen Madcooperativet |
|||
Bestilling på telefon 48 16 51 25
eller afhent
bestillingssedlen i delikatessen.
skal bestilling
modtages senest kl. 13.00 dagen før.
ring mellem 8.00 og 9.00 på 48 16 51 25. |
|||
Spangsberg Chokolade
Spangsberg Chokolade
Spangbergs produktion fremstiller en bred vifte af varianter indenfor flødeboller, chokolade og bolcher. Spangsberg Chokolade er i konstant udvikling, og kommer med nye produktlanceringer året rundt. Sortimentet består af en bred vifte af konfektureprodukter, lige fra flere forskellige varianter af flødeboller til diverse Nørregade bolcher varianter til chokoladestænger samt dessert chokolader.
Læs mere om Spangsberg Chokolade |
Øllingegård Mejeri
Øllingegård Mejeri
Øllingegaard indvejer hver dag dugfrisk mælk fra økologiske landbrug i det sjællandske nærområde til mejeriet i Nordsjælland ved Hillerød. Øllingegaard Mejeri er 100% økologisk og uafhængigt, da mejeriet er ejet af to almennyttige fonde: Ainyahitafonden og Solhvervfonden. Øllingegaard får blandt andet mælken fra deres seks bønder på Sjælland, hvorefter den leveres dagfrisk til kunder i Storkøbenhavn og Nordsjælland - direkte fra mejeriet, mandag til fredag. Høj kvalitet og ordentlige råvarer er nøgleord i Øllingegaards travle mejeri. Det gode håndværk kommer i særlig grad til sin ret i de syrnede produkter med den uforlignelige creme fraiche og deres sommerhit af en koldskål. Udover mælk og syrnede produkter leveres der også oste i eget navn og fra deres søstermejeri Søvind, der producerer KIRKS oste. Du finder mange af Øllingegaards produkter hos Kvickly Allerød.
Læs mere om Øllingegaard Mejeri
|
Glutenfri produkter
Glutenfri produkter
Hvorfor skal du gå glip af noget? Give afkald? Holde dig tilbage? – bare fordi du har allergi eller cøliaki. Vi vil gerne hjælpe dig til et liv, hvor indkøb ikke bliver til et orienteringsløb og madplanlægning ikke en umulig gåde – et liv, hvor løsningen er lige ved hånden. Hvis du bestiller senest fredag kl. 18:00, kan dine varer afhentes torsdag ugen efter i Kvickly Allerød.
|
Ansøgningsskema
Ansøgningsskema
Ønsker du job i Kvickly Allerød bedes du udfylde nedenstående formular.
BEMÆRK: For at kunne blive ansat i Kvickly Allerød, ser vi gerne, at du har afsluttet folkeskolens 9. klasse.
Vi får mange uopfordrede ansøgninger og har desværre ikke mulighed for at tilbyde alle ansøgere job.
Dine data gemmes i 3 mdr. fra modtagelse.
Vi besvarer ikke uopfordrede ansøgninger, men ser altid i databasen, når vi har ledige stillinger.
Allergener
& Ingredienser
Henvendelser omkring Allergener og ingredienser, kontakt venligst butikken på tlf: